četvrtak, 26. veljače 2015.

Zacrtajte svoj san

      Što više život otkriva vaš san, to više vaše lice otkriva vašu svjetlost.Stižemo na zemlju bez plana putovanja. Umjesto toga, imamo svoje snove, svoje vizije koje nam daju do znanja što smo došli ovamo doživjeti, postići, dati i učiniti. Možete poboljšati svoj san. Možete ga izmjeniti ili čak i skratiti, ali ne možete ga zanemariti a da pritom ne izgubite dio sebe.
                       
      Svremena na vrijeme potrebno je zatvoriti oči i u potpunom mraku reći samome sebi " Ja sam čarobnjak" i kada otvorim oči predamnom će se ukazati svijet koji sam ja stvorio - ja i niko drugi nego ja. Onda podižemo kapke sasvim lagano kao da se podiže zavjesa u pozorištu. I pred očima nam se ukazuje naš svijet, svijet koji smo sami izgradili.

Ricard Bah- Most preko vjećnosti               

Nema komentara:

Objavi komentar