četvrtak, 19. siječnja 2017.

.... Mevlana

    Ja sam nemoćan u ovoj igri Ljubavi. Kako možete očekivati od mene, da budem miran i da ostanem kod kuće.... Oh, moj Prijatelju, moja ljubavi, Ti ćeš me naći svaku večer, kao lutalicu, prosijaka, na ulici,.... Sa zapaljenim netreptajućim očima uperenim na Tvoj prozor, prepunog nade kako čekam da vidim Tvoje lice.... Naći ćeš me kako Te spominjem....dozivam!

Dželaludin Muhamed Rumi (perzijski: جلال‌الدین محمد رومی) poznat i kao Mevlana je bio pjesnik, pravnik, islamski učenjak, teolog i sufijski učitelj. Smatra se jednim od najznačajnijih mističnih pjesnika islama, koji je pisao na perzijskom jeziku. Ime Rumi je dobio zbog toga što je život proveo u Rumu (Rumski sultanat), današnja srednja Anadolija, dok naziv Mevlana na perzijskom jeziku znači “naš vodič”.        



Nema komentara:

Objavi komentar